Hieronder vind u onze klachtenprocedure
Deze procedure is opgesteld om cliënten duidelijkheid te geven over hoe zij een klacht kunnen indienen en wat zij mogen verwachten van de afhandeling.
Klachtenprocedure – Massagetherapie Glückstern
Bij massagetherapie Glückstern streven wij naar een professionele en respectvolle benadering van elke cliënt. Toch kan het voorkomen dat u ergens niet tevreden over bent. In dat geval horen wij dat graag, zodat wij samen kunnen zoeken naar een passende oplossing.
1. Bespreek het eerst met uw therapeut
Als u een klacht heeft over de behandeling, de bejegening of iets anders dat binnen de praktijk speelt, verzoeken wij u dit in eerste instantie rechtstreeks te bespreken met uw massagetherapeut. Een open gesprek leidt vaak tot begrip en een snelle oplossing.
2. Formele klacht indienen
Als u er samen niet uitkomt of als u zich ongemakkelijk voelt om het gesprek aan te gaan, kunt u een formele klacht indienen.
U kunt dit doen door:
-
Een e-mail te sturen naar: ellygluckstern@yahoo.nl
Vermeld in uw klacht:
-
Uw naam en contactgegevens
-
De datum van de behandeling
-
Een beschrijving van de klacht
-
Wat u van de therapeut verwacht als oplossing
3. Behandeling van de klacht
-
U ontvangt binnen 5 werkdagen een ontvangstbevestiging.
-
De klacht wordt binnen 4 weken in behandeling genomen en beantwoord.
-
Indien nodig kan een bemiddelingsgesprek worden aangeboden.
4. Externe geschillencommissie
Indien wij er samen niet uitkomen, kunt u zich wenden tot een onafhankelijke klachtenfunctionaris of geschillencommissie. Massagetherapie Glückstern is aangesloten bij klachtenportaalzorg www.klachtenportaalzorg.nl
Contactgegevens SCAG (voorbeeld):
Website: www.klachtenportaalzorg.nl
E-mail: info@klachtenportaalzorg.nl
5. Vertrouwelijkheid
Uw klacht wordt altijd vertrouwelijk behandeld. Uw persoonsgegevens en inhoud van de klacht worden uitsluitend gedeeld met betrokkenen en alleen voor de behandeling van de klacht gebruikt.