Klachtenprocedure

Hieronder vind u onze  klachtenprocedure
Deze procedure is opgesteld om cliënten duidelijkheid te geven over hoe zij een klacht kunnen indienen en wat zij mogen verwachten van de afhandeling.


Klachtenprocedure – Massagetherapie Glückstern

Bij massagetherapie Glückstern streven wij naar een professionele en respectvolle benadering van elke cliënt. Toch kan het voorkomen dat u ergens niet tevreden over bent. In dat geval horen wij dat graag, zodat wij samen kunnen zoeken naar een passende oplossing.

1. Bespreek het eerst met uw therapeut

Als u een klacht heeft over de behandeling, de bejegening of iets anders dat binnen de praktijk speelt, verzoeken wij u dit in eerste instantie rechtstreeks te bespreken met uw massagetherapeut. Een open gesprek leidt vaak tot begrip en een snelle oplossing.

2. Formele klacht indienen

Als u er samen niet uitkomt of als u zich ongemakkelijk voelt om het gesprek aan te gaan, kunt u een formele klacht indienen.

U kunt dit doen door:

  • Een e-mail te sturen naar: ellygluckstern@yahoo.nl

Vermeld in uw klacht:

  • Uw naam en contactgegevens

  • De datum van de behandeling

  • Een beschrijving van de klacht

  • Wat u van de therapeut verwacht als oplossing

3. Behandeling van de klacht

  • U ontvangt binnen 5 werkdagen een ontvangstbevestiging.

  • De klacht wordt binnen 4 weken in behandeling genomen en beantwoord.

  • Indien nodig kan een bemiddelingsgesprek worden aangeboden.

4. Externe geschillencommissie

Indien wij er samen niet uitkomen, kunt u zich wenden tot een onafhankelijke klachtenfunctionaris of geschillencommissie. Massagetherapie Glückstern is aangesloten bij klachtenportaalzorg www.klachtenportaalzorg.nl

Contactgegevens SCAG (voorbeeld):
Website: www.klachtenportaalzorg.nl
E-mail: info@klachtenportaalzorg.nl

5. Vertrouwelijkheid

Uw klacht wordt altijd vertrouwelijk behandeld. Uw persoonsgegevens en inhoud van de klacht worden uitsluitend gedeeld met betrokkenen en alleen voor de behandeling van de klacht gebruikt.